Marketing, reklama, promocja Usługi

Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Więcej o ofercie agencji reklamowej Kraków na k-myk.pl.

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, działania reklamowe winny stanowić istotny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, natomiast małe biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy agencji marketingowych.

Co można zlecić agencji reklamowej?

Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w sieci (kanały social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, kalendarzy, stoisk targowych lub billboardów. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć przyciągające, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy oraz opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji targów, sympozjów czy spotkań z klientami, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranego i niezawodnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednak wybierać te, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszelkich działań promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]