Zapłaciłeś krocie za nową witrynę internetową, zaś ona nie zdobywa nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w małej zauważalności w internecie. Internauci najczęściej używają wyszukiwarek – każdy biznesmen musi więc zadbać o to, żeby witrynę jego firmy internauci wyszukali bez dużych problemów. Jak to zrobić? Warto skoncentrować się na stronie, optymalizując ją zgodnie z wytycznymi internetowego giganta – Google.
Reguły optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu witryny do wytycznych Google. Są to zarówno modyfikacje kodu strony, jak i uzupełnienie jej właściwym contentem. Jest to szczególnie istotne z uwagi na fakt, że roboty Google oceniają strony według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest na przykład semantyczne użycie tagów HTML i nasycenie fraz kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to zadanie wymagające sporej wiedzy o wciąż zmieniających się wytycznych Google – dlatego też kiepskim pomysłem okaże się samodzielne edytowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych tutoriali. O wiele słuszniej zrobimy powierzając to dobrej agencji SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty osiągane przez naszą firmę mogą podnieść się już po paru tygodniach od wykonania optymalizacji.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]