Marketing, reklama, promocja Usługi Witryny www

Jakie działania służą optymalizacji stron internetowych?

optymalizacja strony pod Google, optymalizacja sklepów

Zapłaciłeś krocie za nową witrynę internetową, zaś ona nie zdobywa nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w małej zauważalności w internecie. Internauci najczęściej używają wyszukiwarek – każdy biznesmen musi więc zadbać o to, żeby witrynę jego firmy internauci wyszukali bez dużych problemów. Jak to zrobić? Warto skoncentrować się na stronie, optymalizując ją zgodnie z wytycznymi internetowego giganta – Google.

Reguły optymalizacji stron

Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu witryny do wytycznych Google. Są to zarówno modyfikacje kodu strony, jak i uzupełnienie jej właściwym contentem. Jest to szczególnie istotne z uwagi na fakt, że roboty Google oceniają strony według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest na przykład semantyczne użycie tagów HTML i nasycenie fraz kluczowych.

Kto wykona optymalizację stron?

Optymalizacja stron to zadanie wymagające sporej wiedzy o wciąż zmieniających się wytycznych Google – dlatego też kiepskim pomysłem okaże się samodzielne edytowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych tutoriali. O wiele słuszniej zrobimy powierzając to dobrej agencji SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty osiągane przez naszą firmę mogą podnieść się już po paru tygodniach od wykonania optymalizacji.

Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]