Marketing, reklama, promocja Usługi Witryny www

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Dowiedz się więcej o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Warto skorzystać z podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Google radzi, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieustająco rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą Google. Mimo występowania licznych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Yahoo bądź Baidu, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, na ogół nie jest to łatwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki kurs, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się dobra agencja SEO?

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w kolejnych punktach naświetla, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
  • umiejętność szacowania czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony.

Pracownica firmy Google podkreśla również, iż rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym odczuwalne efekty najczęściej po kilku miesiącach pracy.